Profil Peribadi IFFAH HAZIQAH, Takaful Specialist Dan Perunding Kewangan Pilihan Anda

Profil Peribadi IFFAH HAZIQAH, Takaful Specialist dan Perunding Kewangan Pilihan Anda

 

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Bismillah PNG images, Bismillahirrahmanirrahim Vector Free Download - Free  Transparent PNG Logos

 

Assalamualaikum W.B.T

 

Selamat Datang

Terima Kasih kerana sudi melawat Profil Peribadi saya

 

 

Kenali Siapa Saya???

 

Nama saya ialah Wan Nur Iffah Haziqah binti Md Zamri atau lebih mesra dengan nama Iffah. Iffah merupakan seorang Perunding Kewangan dan Takaful yang memberi khidmat nasihat dan solusi berkenaan pengurusan risiko kewangan dibawah panel Great Eastern Takaful Berhad (GETB) sejak tahun 2018. Dan Iffah kini bernaung dibawah agensi AL-AQYAS ACADEMY yang sebelum ini dikenali sebagai Ieza Yusof Consultancy Sdn Bhd. Siapa yang pernah join seminar kewangan pasti pernah dengar agensi ini.

 

Iffah adalah seorang graduan dalam bidang Kejuruteraan Nuklear (Bachelor of Nuclear Engineering, 2017) dari Universiti Teknologi Malaysia (UTM), Skudai. Dan pada tahun 2018, Iffah telah mendapat peluang sekali lagi untuk melanjutkan pelajaran dalam Master in Business Administration (MBA, 2019) di Universiti Teknologi MARA (UiTM), Shah Alam. 

 

Ketika sedang melanjutkan pelajaran di UiTM Iffah telah memulakan perjalanan sebagai seorang Perunding Kewangan dan Takaful secara separuh masa (PART TIME). Orang kata ‘sambil menyelam minum air’. Dan selepas 2 tahun Iffah mengambil keputusan untuk memberi komitmen secara sepenuh masa (FULL TIME) sebagai seorang Perunding Kewangan dan Takaful iaitu pada tahun 2020. 

 

 

Kenapa Great Eastern Takaful Berhad???

 

Great Eastern Takaful Berhad adalah anak syarikat Great Eastern yang berpengalaman selama 113 tahun sejak ia ditubuhkan pada tahun 1908. Manakala Great Eastern Takaful Berhad yang merupakan 100% patuh syariah pula telah ditubuhkan pada tahun 2010. 

 

Great Eastern Logo / Insurance / Logonoid.com

 

 

Kenapa Great Eastern???

Great Eastern mempunyai aset dan kedudukan kewangan yang sangat kuat memandangkan pengalamannya yang telah mencecah 113 tahun. 

 

Dan ini pula adalah kekuatan kedudukan kewangan bagi kedua-dua Great Eastern dan Great Eastern Takaful Berhad yang telah mencecah RM80.3 Billion keseluruhan aset.

 

Selain itu, Great Eastern Takaful Berhad juga telah diiktiraf menjadi penyelesaian takaful yang terbaik pada tahun 2021. 

 

Jumlah tuntutan yang telah dituntut oleh para pelanggan Great Eastern Takaful Berhad.

 

Dan ini adalah beberapa penghargaan yang telah diterima sepanjang 11 tahun Great Eastern Takaful Berhad ditubuhkan.

 

 

PENCAPAIAN SEPANJANG BERKECIMPUNG DALAM BIDANG KEWANGAN & TAKAFUL 

 

 

 

AKTIVITI BERSAMA MENTOR DAN CIRCLE AL-AQYAS ACADEMY

 

 

 

AKTIVITI & PERKHIDMATAN KEPADA PELANGGAN YANG DISAYANGI

 

 

 

KENAPA ANDA PERLU MEMILIH KHIDMAT NASIHAT IFFAH?

 

Kepakaran Iffah ialah membantu orang ramai mendapatkan penjelasan mengenai takaful dengan lengkap, jelas dan telus kerana ramai tidak faham mengenai takaful sekalipun sudah mempunyai sijil takaful.

 

SEPENUH MASA

Iffah adalah Takaful Specialist sepenuh masa, dan focus 100% di dalam bidang Takaful dan pengurusan kewangan. Memberi perhatian penuh kepada pelanggan-pelanggan.

 

PENGALAMAN

Berpengalaman lebih 4 tahun di dalam industri Takaful dan menjaga lebih 100 portfolio pelanggan sehingga kini untuk mendapatkan perlindungan Takaful dan nasihat kewangan. Iffah akan mudahkan anda.

 

INDIVIDU/KORPORAT

Kepakaran Iffah dalam pengurusan kewangan individu dan termasuk golongan MUDA, BERKELUARGA, golongan USAHAWAN dan SYARIKAT KORPORAT.

 

FLEKSIBEL

Anda berhak mendapat penerangan yang JELAS dan TELUS daripada Iffah sebelum anda membuat KEPUTUSAN. Tiada paksaan dan rundingan secara FLEKSIBEL. PERCUMA khidmat nasihat dan sebut harga (quotation).

 

 

So, apa di tunggu lagi??

 

Bertindak dan mulakan hari ini bersama Iffah. Iffah akan bantu sedaya upaya dengan izin Allah.

 

 

 

Hubungi Iffah untuk sebarang pertanyaan berkaitan pelan takaful terbaik untuk anda dan keluarga di samping pengurusan kewangan. Iffah boleh bantu untuk uruskan semuanya dengan pantas & profesional. Paling utama, tidak melanggar peraturan kewangan.

 

 

BERMINAT UNTUK IFFAH BANTU DAN MENJADI PERUNDING KEWANGAN DAN TAKAFUL KELUARGA ANDA???

 

IFFAH AKAN MENJAGA PORTFOLIO PENGURUSAN RISIKO DENGAN PERCUMA SAHAJA.... 

 

WHATSAPP NOMBOR INI SEKARANG..

+6019-339 1538

+6019-339 1538

+6019-339 1538