Mind Preprogramming Device Bantu Capai Impian Jadi Kenyataan

Mind Preprogramming Device Bantu Capai Impian Jadi Kenyataan

 

MIND TUNE by DR AZU

Satu-satunya di Malaysia

Peranti ini adalah sebuah alat memprogram minda ‘Mind Preprogramming Device’ yang akan membantu anda capai impian anda, ubah impian menjadi kenyataan dengan memprogramkan semula minda separa sedar anda.

 

BERSEDIA UNTUK

MENGAPAI IMPIAN ANDA

 

 

MIA merupakan satu-satunya produk fizikal pemprograman minda yang berada di pasaran Malaysia dan Antarabangsa yang terbukti berkesan. Produk ini dilengkapi dengan rentak Binaural dan empat tahap rentak gelombang otak yang digunakan untuk memprogramkan semula minda separa sedar. Selain itu, terdapat pilihan penggunaan dwi bahasa (Melayu & English) bagi Teknik Pengukuhan Minda (Affirmation) beserta pemilihan suara (Lelaki & Perempuan). MIA sangat unik kerana ia juga dilengkapkan dengan pemilihan Surah, Ruqyah, Ratib,  dan Ayat Quran pilihan yang diyakini ‘powerful’ dalam memprogramkan minda. 

 

 

 

Jadilah kurator pemikiran anda sendiri

KATA KUNCI: YAKIN PADA DIRI akan perubahan yang bakal terjadi. YAKIN adalah kata kunci dalam memprogramkan semula minda. Beribu-ribu manusia telah berjaya memprogramkan semula minda mereka di saat mereka YAKIN kepada diri mereka, YAKIN akan kuasa Tuhan dan YAKIN akan keberkesanan MIA.

MIA benar-benar akan membantu anda memporgramkan semula minda untuk mencapai KEJAYAAN, KEBAHAGIAAN dan KEKAYAAN. InshaALLAH

Syaratnya

Sleeptime Therapy MIA perlu diprogramkan (didengar) secara berterusan (istiqamah) selama sekurang-kurangnya 21 hari (malam) untuk melihat kesan ke atas diri sendiri*

Kepercayaan dan habit manusia mampu diprogramkan semula dalam masa 66 hari sehingga 365 hari, tergantung kepada kepercayaan dan ‘belief sistem’ yang telah terbentuk.

*keputusan berbeza mengikut individu dan dapat dilihat seawal 7 hari

Push Button Influence REVIEW and BONUS by Dori Friend |

 

TEMPAH SEKARANG