USAHAWAN MENARA IMPIAN

USAHAWAN MENARA IMPIAN

 

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera 

SELAMAT DATANG KE PROGRAM USAHAWAN RF3 WORLD MENARA IMPIAN

Syabas , tahniah dan setinggi2 penghargaan kami ucapkan kepada anda kerana sudi melayari website kami

Mungkin ini rezeki anda,Insya Allah Amin

Kami percaya  pastinya anda adalah orang2 yang positif yang sedang mencari peluang untuk menjana pendapatan sampingan bagi meneruskan kelangsungan hidup di saat yang sangat mencabar ini (Pendemik Covid 19), Di kala peniaga2 kedai, gerai2, shopping Komplek terpaksa tutup kedai akibat pendemik tersebut, kami hadir dengan usaha membantu mereka2 yang terjejas agar mempunyai perniagaan secara online dalam talian yang jelas lebih efektif dan selamat pada ketika ini. 

Kami sedar ramai usahawan di luar sana yang terkesan dengan keadaan ini justeru itu kami tampil dengan Program Usahawan RF3 WORLD MENARA IMPIAN ini yang kini diterajui oleh Pasangan Jutawan yang sangat hebat dan luar biasa iaitu Tuan Sahni dan Puan Norhayati yang mempunyai pengalaman perniagaan melebihi 30 tahun dalam dunia networking untuk membantu anda memulakan perniagaan dengan langkah yang betul, step by step bagaimana untuk bermula hinggalah anda berjaya menjana pendapatan yang anda inginkan. 

Program Usahawan ini juga bertujuan untuk membantu USAHAWAN2 Networking yang mempunyai pengalaman yang luas namun gagal bersama syarikat lama. Sesungguhnya kegagalan itu adalah proses untuk menuju sebuah kejayaan.

APAKAH PROGRAM USAHAWAN RF3 WORLD MENARA IMPIAN

Program ini merupakan satu platform perniagaan yang diwujudkan khas buat usahawan baru khususnya orang2 Johor yang ingin memulakan perniagaan dengan bimbingan dan tunjuk ajar yang betul Kami bantu anda secara step by step bagaimana untuk bermula hinggalah menjadi usahawan RF3 World yang berjaya dan mampu mencapai impian seterusnya merubah hidup menjadi lebih baik dari hari ini. Dengan modal yang rendah tapi pulangan yang sangat lumayan menjadikan program ini benar2 telah memberi manfaat kepada usahawan RF3 World untuk menjana pendapatan seterusnya keluar dari bebanan hutang, sebaliknya mampu mengumpul aset, hidup sihat keluarga bahagia. 

Mentor2 kami yang telah menjana income jutaan ringgit bersedia membantu dan  memberi ilmu, tips, teknik pemasaran terkini, bagaimana onlinekan bisnes, rahsia nak tarik pelanggan, teknik nak tingkatkan jualan, kuasai pelanggan dan banyak lagi bagi menentukan semua usahawan RF3 World mempunyai cukup ilmu untuk berjaya. 

PROFIL SYARIKAT

 


RF3 WORLD SDN BHD (RF3 World) merupakan sebuah syarikat e-dagang baharu yang bermula di Malaysia dan kemudian berkembang pesat hingga ke beberapa negara Asean seperti Thailand, Singapura, Indonesia, Myanmar, Vietnam dan India. Perkembangan yang pantas berlaku disebabkan asas produk yang unik serta berkualiti untuk kecantikan dan kesihatan di samping menyediakan platform perniagaan untuk semua golongan.
 
Syarikat yang ditubuhkan pada tahun 2013 ini telah mendapat sambutan ramai ekoran penerimaan masyarakat terhadap produk-produk RF3 World yang berkualiti tinggi serta konsep perniagaan yang mudah dan memberi keuntungan yang lumayan.
 
Syarikat ini memiliki barisan pasukan pengurusan yang berpengalaman dari pelbagai bidang merangkumi sektor pemasaran rangkaian, kewangan dan pembangunan perniagaan secara trading serta jualan langsung.
 
MENGHASILKAN PRODUK BERKUALITI

Produk yang disediakan oleh RF3 World iaitu FirMax3, SoulMax3, O2Max3 dan SliMax3 dengan moto produk “Let Your Beauty Shine Inside Out” telah memberi impak yang begitu besar bukan sahaja kepada pengguna Malaysia sahaja bahkan pengguna-pengguna di negara lain turut mengalami kesan yang sangat menakjubkan. Produk-produk RF3 World merangkumi kecantikan luaran dan dalaman yang mana ia sangat berkesan dalam tempoh masa yang singkat.
 
Firmax-3 adalah produk krim yang menerajui dan pertama di Malaysia menggunakan kaedah terapi dari bahan tumbuhan semulajadi dari pelbagai negara dan diproses menggunakan teknologi Nano untuk menegangkan kulit dan menstabilkan hormon.
 
Soulmax-3 pula adalah produk minuman menggunakan 7 teknologi dari 6 negara yang bertujuan memperbaiki sel-sel yang mati dan bertindak menjadi antioksidan yang terbaik.
 
Gabungan produk luaran dan dalaman ini menghasilkan kesan yang sangat positif pada kecantikan kulit, kesegaran tubuh badan, minda dan yang paling utama menstabilkan hormon untuk kehidupan yang sihat.
 
RF3 World turut mengeluarkan produk serum O2Max3 untuk penjagaan dan rawatan kulit melalui kaedah terapi oksigen dan produk SliMax3 untuk penjagaan bentuk tubuh badan yang ideal.

PELUANG PERNIAGAAN UNTUK SEMUA GOLONGAN

Di samping produk yang hebat, RF3 World turut menyediakan peluang perniagaan kepada semua golongan untuk menjadi usahawan bagi meningkatkan taraf hidup. Peluang perniagaan ini sangat mudah dan sungguhpun ia hanya memerlukan modal yang kecil tetapi boleh menghasilkan keuntungan yang berlipat kali ganda.
 
Setelah dua bulan memasuki pasaran, RF3 World telah berjaya melebarkan sayap perniagaan ke seluruh negara termasuk Sabah dan Sarawak. Kini, RF3 World telah berjaya melebarkan sayap ke 52 buah negara hebat bukan.

PASARAN LUAR NEGARA DALAM MASA YANG SINGKAT

Hasil gabungan produk yang hebat serta pengurusan yang cekap dan berpengalaman membolehkan pasaran RF3 World telah berkembang pesat dalam tempoh dua tahun. Ia merupakan satu rekod dan pencapaian yang luar biasa bagi sebuah syarikat ‘networking’ Bumiputera Malaysia yang produknya dapat diterima di 52 buah negara dalam masa yang singkat.
 

     TIM PENGURUSAN RF3 WORLD

 

Cantik dan Sihat dengan Produk Keluaran RF3 WORLD

 

                         PRODUK KAMI

RF3 WORLD Firmax Pelembap Muka price in Malaysia - Best RF3 WORLD Firmax  Pelembap Muka | Lazada
 
Firmax3 Produk RF3 World Malaysia
SANGAT HEBAT
TestimoniKU Firmax3 011 26154354 - Health, Beauty & Fantastic: FIRMAX3  TERBAIK UNTUK SEKELUARGA
ATASI MASALAH HORMON
TestimoniKU Firmax3 011 26154354 - Health, Beauty & Fantastic: Disember 2016
CANTIK DAN GEBU
syamie_fimax3 Instagram posts - Gramho.com
SAPU-SAPU CANTIK SAPU- SAPU SIHAT
PENGESAHAN KKM

 

RF3 World Firmax3 Malaysia - Blogger Lelaki
13 KANDUNGAN BERKUALITI TINGGI

 

                 TESTIMONI PRODUK

                          APAKAH ITU KRIM FIRMAX3

 

                        CARA SAPUAN FIRMAX3

        TESTIMONI PAYU DARA ANJAL

    TESTIMONI BISU

MASALAH JERAGAT DAN AWET MUDA

                           PESAKIT BUASIR

            TESTIMONI  SLIP DISC

                     TESTIMONI SARAF  

         TESTIMONI RABUN MATA 

      TESTIMONI STROKE JERAWAT BATU

      TESTIMONI KENCING MANIS

           TESTIMONI MATA JULING 

         TESTIMONI MATA JULING 

       CARA MENGGUNAKAN CRIM

                 TESTIMONI STROKE 

            TESTIMONI KUAT TENAGA BATIN

                   TESTIMONI STROKE 

                     TESTIMONI STROKE 

                TESTIMONI STROKE 

             TESTIMONI GOUT DAN GASTRIK

       TESTIMONI MUKA FLAWLESS

TESTIMONI BUASIR DAN HAID TIDAK MENENTU

    TESTIMONI SAKIT LUTUT

TESTIMONI STROKE SELAMA 2 TAHUN

TESTIMONI MENGANTUK MEMANDU

             TESTIMONI PARKINSON

       TESTIMONI MENOPOUS    

 TESTIMONI KEJAYAAN    

           TUAN SAHNI DAN PUAN NORHAYATI MENCAPAI IMPIAN BELIAU BERSAMA          RF3 WORLD

        ANTARA JUTAWAN ANAK JATI JOHOR YANG SANGAT2 BERJAYA  (MENTOR          YANG SANGAT HEBAT)

 

 CONTOH PENYATA PENDAPATAN BERSAMA RF3 WORLD

 

 

TIADA PAKSAAN UNTUK MENYERTAI KAMI KERANA HIDUP ADALAH PILIHAN ANDA SENDIRI

SEKIRANYA ANDA SERIUS DAN BERMINAT UNTUK KAMI BANTU

SILA DAFTARKAN DIRI ANDA DI NO TALIAN BERIKUT :  0197508420 ATAU 0162474551 - EN MAHADI

                                      #SUPPORTPRODUKMUSLIM

                           #FAST ACTION FAST RESULT

 

                                  KEJAYAAN PERLUKAN TINDAKAN